CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, August 12, 2009

RABU..

arini ari rabu..
bersamaan ngan 12 ogos 2009..
harini hari terakhir bagi aku..
hari terakhir bagi aku menikmati hidup bagi seorg remaja yg berumur 22 tahun..
apakah azam aku tahun lps dh tercapai??
apakah azam aku??
aku pon xigt dh..
ala...
biasa la..
mcm thn baru gak, ble msk je thn baru,
sume nk buat azam baru..
tapi azam tahun lps xigt pon..
nk buat azam tahun lps apatah lagi kan??
sume tu atas diri msg2..
azam ni juz nk motivatekan diri kte je..
baru ada improvement dlm diri kte..
tapi,
msti ada satu masa,
kte akan lupa sume tu..
n kte kne igt..
xde sape leh ubah diri kita kalo kiter xnk ubah diri kte sendiri..
azam aku tahun lps nk jadi bdk baik..
adakah tercapai azam aku??
ntah la..
biar org yg nilaikan..

2 comments:

Asma’ AB said...

hoho.. ak da lame tak pasang azam.. bile ak nak buat aku buat.. bile tanak, ak tak buat.. hehehe~

jackjack said...

tu la..sama la kte..