CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, August 22, 2009

14 AUG 2009

arini ari jumaat..
aku dh berusia 23 tahun 1 hari..
arini diane blk ke kuantan..
so, dh tentu2 aku kne jmp dia b4 dia grk kn??
pasni ntah bape lama la xjmp dia..
xpela..
diaorg (ann, mun, deqty, diane) nk g karok..
so, xpela...
let them go 1st..
aku kne g smyg jumaat dlu..
pas smyg, aku trus drive g kat diaorg..
hehehe..
rindu nyer..
berkarok la smpai xde sore dh..
then, abah call...
dia ckp dia kat kl..
dia ajk blk mlk arini..
coz tiket bas blk mlk abes..
nk xnk aku kne anta abah blk la kn??
but b4 dat..
aku ada kls kul 5..
tp diane xbg aku g..
nk buat cmne..
kang majuk lak..
then pas maghrib aku trus amek my dad kat PWTC..
then, g mkn kat kedai haslam..
pastu trus grk blk mlk...
smpai la umah kul 11.30...

0 comments: