CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, June 27, 2009

VR46 - 100th




race td mmg best..
casey stoner mmg aku nyer idol la..

tapi aku mmg respect la ngan the doctor kn..
of cos la...
aku suka cara tunggangan dia..
dia nyer gimik setiap kali mng pon leh thn..
ada skali tuh time aku mng masa raca speedway dlu pon aku ada buat gimik cm dia..
hahaha..
mmg poyo abes la..
tapi kali ni gimik dia lagi best..
dia berhenti tgh2 trek tu..
then bkk banner dia..
kat banner tu ada la gmbr dia dari 1st mng dia sampai la 99th kmngan dia..
yg 100th tu komfem la xsempat nk print kn??
tapi mmg sempoi..
tapi feel the champion tu mmg best..
aku xpuas hati ngan stoner la..dh leklok duk no 1 masa lap 2nd tu leh plak cicir duk no 2..
adeh..
pastu lorenzo plak potong dia..
damn!!
dh la tiga2 tu kongsi mata..
skang dh berubah la..
rossi 1st..
lorenzo 2nd..
stoner 3rd..
n kat trek alice TT assen jd trek bersejarah buat rossi..
he achieve his 100th win in grand prix!!
WTF??
hebat gler..

0 comments: