CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, June 27, 2009

PET SOCIETY..


pet society..
sapa main facebook dia tahu la..
aku main benda ni pon psl ada org yg ajk..
memula mls la kan..
yela..mana ada masa nk lyn benda sumer ni..
lagi pon..
org yg ajk aku main ni bkn nye dlm list fwen aku..
so what the F la aku nk main kan..
tapi aku saje jela tgk2..
tapi mmg ok la..
memula dia siap ajar lagi cmne nk main..
kte leh create pet kte sndiri..
dari nama dia, muka, rambut, kaler badan, baju sumer la...
pastu kte kne mandikan dia n bg dia mkn..
duk dlm satu kejiranan yg sgt harmoni..
selalu2 la g ziarah umah kwn..
dpt duit..
pastu..
ngan duit yang ada tuh..
leh la beli brg2 umah mcm perabot..
then leh beli baju n asesori lain..
rasa cm comel gler..
hahaha..
aku nk tgk..
ble la JILL ni nk mati..

0 comments: