CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, July 6, 2009

PROJEK FIRUL..

aku ada sowg kawan..
nama dia firul..
dia ni ada hobi lain dari yg lain..
dia ada 1 hobi pelik kumpul kapal terbang..
tapi aku suka tgk koleksi dia..
ada skali tu dia ajk aku tido umah dia..
aku pon on la..
lagi pon nk tgk kapal terbang dia..
beriya iya dia ajk aku tgk..
tp koleksi kpl terbang dia mmg byk la..
kagum aku..
ada 2 almari..
yg x kt dlm almari lak byk lagi tuh..
sumer tuh dia ckp ada la dlm 2000 biji..
pikir la yer..
pastu baru2 ni gak..
aku tmn dia g satu kedai supply brg2 kpl terbang ni kt BB..
kedai tu gler tersorok..
msk dlm..
aku cm rasa ada dlm kedai 'toy city' mini je..
penuh ngan brg mainan model..
lawa2..
tp kali ni dia beli brg2 airport lak..
projek dia nk buat airport lak..
beratus gak la abes..
pastu smpai blk..
dia suh aku psg..
xde hal la..
aku pon psg la..
n ni la hasil nyer..



1 comments:

tyraralaa said...

ckp ngn firul i'd like to see his collection. bile nk jemput i g umah die? hee.