CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, November 22, 2008

HARI MALANG..


apa la yg malang sgt hari ni..

adoi..

dh la bgun lmbt ari ni..

pas mandi mkn nasi dagang..

then kuar ar jp jmp faiz..

kitorang g la jejalan kat bandar melaka ni..

xde pape pon..

saje je..

dh bosan gler..

then ktorg park la kat tepi dataran pahlawan tu..

juz lpk jela..

tetiba dtg 4 bijik moto polis...

iaorg thnn n trus mntk ic..

adoi..

aku pon bg la...

xth plak yg aku ni bakal kne saman..

tension tul..

nk di ikutkan byk gak yg aku leh kne saman..

yela...

pepaham la..

then..

diaorg juz saman coz xde side mirror je..

nsb baek la wlaupon aku tnsn kne smn..

dh saman leh lak polis tu duk atas moto aku..

tnya sket2 psl moto..

hai bang polis..

berkenan ke kat moto casey stoner JR tu??

huhu..

dh la...

papehal pon

**C* THEM ALL!!!

1 comments:

Anonymous said...

hahaha....
ape punye polis da...
da saman nk bodek pe lg,
blah je lar..
huhu...
abeh 2, ade xplen x yg dea tnye 2??
ape la duduk atas moto casey stoner jr 2,
moto mahal, ne bley duduk ske2 ati,
hua2..
anyway, redha je la..
huhu~~